Ziekte van Lyme, fibromyalgie, artrose, reuma

Heb je de diagnose fibromyalgie of ziekte van Lyme gekregen? Of last van artrose of reuma? Stijve spieren/gewrichten of andere gelijksoortige klachten? Hoe mooi zou het zijn als je weer fit en zonder deze pijn of ongemakken zou zijn? Dit soort klachten kan worden aangepakt, zoals zelfs bij de ziekte van Lyme al diverse malen is gebleken!

Dit type ziekten komt regelmatig voor en houdt vaak verband met opstapeling van afvalstoffen in het bindweefsel/kraakbeen (verzuring). Bij de ziekte van Lyme is de borrelia bacterie de boosdoener (bijv. door tekenbeet). Deze verschuilt zich in het kraakbeen en zet het immuunsysteem onder druk.

Met de bodyscan kan ik een detox van afvalstoffen doen, waardoor je lichaam wordt gereinigd. Ook de kwaliteit van bindweefsel/kraakbeen/botten/spieren/banden/pezen/etc kan worden verbeterd hiermee. Bij de ziekte van Lyme kan ik de borrelia bacterie en co-factoren verwijderen en het immuunsysteem/darmen verbeteren. Coaching - minder hoge eisen stellen bijv. want deze hangen vaak samen met spier & gewrichtsklachten of verbetering zelfbeeld dat vaak nodig is bij Lyme - helpt ook. Verder is voeding/supplementen/leefstijladvies (bijv. ontzurings-, bewegings- en ontspanningstips) inbegrepen. We gaan samen aan de slag dus!

Werkwijze bij de bodyscan

De bodyscan meet - veilig & nauwkeurig - in slechts 8 minuten 612 onderdelen van je gezondheid & welzijn tot op celniveau. Dit maakt het onzichtbare zichtbaar! Dit gebeurt met 2 elektroden boven je enkels (of evt polsen), is pijnloos en niet schadelijk. De resultaten worden overzichtelijk (zelfs in 3D) op een groot scherm getoond

ziekte van lyme, fibromyalgie, artrose, reuma

Overige tools voor een gezond & goed leven: Optisan pro & mini E relief

Voor Lyme en andere spier/gewrichtsklachten kan de Optisan biofotonentherapie een mooie aanvulling zijn, bijv mbv infrarood pijnbestrijding of verbetering darmflora. Dit handige apparaatje heeft maar liefst 38 verschillende menu mogelijkheden die je thuis kunt gebruiken als je hem van mij huurt (bij mij in de praktijk gebruiken kan ook). Ook de Mini E Relief is een handig klein apparaatje met 24 menu-opties dat je lichaam tegen de impact van Electro-smog (bijv agv straling door tv/pc/tablet/mobiele telefoon/etc) helpt te beschermen, en ook andere (bijv. bewegings- of pijn- of verzurings-) klachten kan verminderen.