Optisan Pro biofotonen-therapie: je "therapeut in huis"!

Heb je fibromyalgie/spier- & gewrichtspijn of zit je in een burnout/moeheid? Of heb je wel eens last van je maag/darmen, huidveroudering, wondjes of ontstekingen? Hoe mooi zou het zijn als je weer fit en zonder deze pijn zou zijn? Reken met de Optisan Pro biofotonen-therapie af met deze klachten! Dit lichtapparaatje wordt niet voor niets ook wel de “therapeut in huis” genoemd, vanwege de maar liefst 38 verschillende menu mogelijkheden die je thuis kunt gebruiken als je het apparaatje van mij huurt (bij mij in de praktijk gebruiken kan ook). Met deze tool is een diversiteit aan klachten te verhelpen/verbeteren, en doordat het op trillingen is gebaseerd, is de werking doorgaans effectiever dan bij een reguliere lichttherapie.

38 biofotonen behandel programma's

Tot de verschillende menu opties behoren oa:

• Pijn & ontstekingen

• Energie

• Spieren & gewrichten

• Organen incl longen

• Hormonen

• Immuunsysteem
  • Micro-organismen

• Lymfen

• Wondheling

• Anti-oxidanten & Anti-aging

Het is zelfs te huur voor gebruik thuis voor een weekend (omgeving Helmond) voor een zeer concurrerend bedrag!

optisan pro biofotonen therapie snelle wondgenezing

Persoonlijk gebruik ik dit apparaatje ook dagelijks. Zie ook de foto's hierboven. Ik zou hem niet meer kunnen missen en kan het jou ook aanraden! Ook clienten hebben er goede ervaringen mee, pijn in rug of keel bijv gaat er snel mee weg!

optisan pro biofotonen therapie intro film

Overige tools voor een gezond & goed leven: bodyscan & mini E relief

De Vitaalveld bodyscan is mijn belangrijkste hulpmiddel om een diepgaand inzicht te krijgen in je gezondheid & welbevinden. Dit apparaat meet in slechts 8 minuten maar liefst 612 onderdelen van je lichaam & geest tot op celniveau en dit gebeurt tevens veilig & nauwkeurig. Dit levert een schat aan vitale informatie op! Ook krachtige behandelingen ter bestrijding/vermindering van diverse soorten klachten, zijn met de bodyscan mogelijk. Maar ook en juist als je geen klachten hebt, is de bodyscan als "persoonlijke APK" zeer geschikt.

Electrosmog (afkomstig van bijv. mobiele telefoons, wifi, bluetooth, tablets, computers, tv, laptops, etc en last but not least het 5G-netwerk) neemt helaas alleen maar verder toe de laatste tijd. Constante invloed van E-smog brengt ons lichaam uit balans en kan vage klachten. prikkelbaarheid en verzuring in het hele lichaam doen ontstaan. De Mini E Relief is een handig apparaatje met 24 menu-opties dat je lichaam tegen de impact van E-smog helpt te beschermen, en ook andere (bijv. bewegings-) klachten kan verhelpen/verminderen.